I-Work klients pasaulē vadošs IT risinājumu uzņēmums, komandai paplašinoties Latvijā, aicina komandā

Vadošo personāla atlases speciālistu/-i  (darbam ar IT vakancēm)

Galvenie darba pienākumi:

  • Potenciālo kandidātu piesaiste izmantojot datu bāzes, sociālos medijus un specializētos kandidātu piesaistes resursus;
  • Sadarbības organizēšana ar nodaļu vadītājiem vakanču profilu un prasību definēšanā;
  • Kandidātu novērtēšanas procesa organizēšana izmantojot dažādas kandidātu novērtēšanas metodes t.sk. darba intervijas un specializētos uzdevumus;
  • Uzņēmuma tēla veidošana no personāla vadības un atlases pozīcijas – darba devēja tēla veidošanas aktivitātes;
  • Jauno darbinieku iekļaušana uzņēmumā un citu apmācību pasākumu organizēšana;
  • Perspektīvā personāla vadības pamata procesu organizēšana kompetences ietvaros.

Prasības:

  • Vismaz 2 gadu rezultatīva pieredze personāla atlasē un piesaistē;
  • Pieredze pilna atlases cikla organizēšanā IT vakanču īstenošanā;
  • Vēlamas zināšanas un izpratne par personāla vadības procesiem;
  • Ļoti labas angļu, krievu, latviešu valodu prasmes profesionālā lietošanas līmenī ikdienas darbā;
  • Teicamas saskarsmes, argumentācijas un sadarbības prasmes;
  • Spēja ātri pielāgoties, strādāt stresa un mainīgas vides situācijās;
  • Iniciatīva, augsta motivācija un vēlme sasniegt rezultātus.

Uzņēmums piedāvā:

  • Darbu starptautiskā un progresīvā uzņēmumā;
  • Karjeras izaugsmes iespējas, kļūstot par HR komandas līderi;
  • Interesantu un aizraujošu darbu radošā un atbalstošā komandā;
  • Pamata algu robežās 2000-3000 EUR Bruto, papildu bonusus 10-20% no rezultatīvajiem rādītājiem;
  • Sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • Darbam nepieciešamo aprīkojumu (telefons, dators, apmaksātas telefona sarunas).

Lūdzam, CV sūtīt uz: SIA I-Work Group, e-pastu: liga@i-work.lv, tālr.: 25667789