I-Work klients viens no vadošiem iepakojuma tirdzniecības uzņēmumiem Latvijā kas darbojas jau kopš 1996. gada. Uzņēmumam ir vairākas filiāles gan Latvijā, gan ārpus Latvijas un uzņēmuma gada apgrozījums ir 7.1. milj. EUR. Uzņēmuma pamatvērtība ir mūsu darbinieki un apmierināti klienti. Uzņēmuma darbībai attīstoties, aicinām savā komandā

Korporatīvo klientu vadītāju asistentu/-i

Galvenie darba pienākumi:

  • Atbalsta sniegšanas vizīšu un tikšanos plānošanā, organizēšanā;
  • Klientu līgumu un dokumentācijas tehniskā sagatavošana;
  • Ienākošo klientu pasūtījumu apstrāde un nodošana piegādei, izpildes kontrole;
  • Komunikācijas organizēšana ar klientiem, apzinot esošos klientus par servisu;
  • Iespēju robežās, darbā ar esošajiem klientiem, organizēt piepārdošanu;
  • Atbalsts pirms pārdošanas procesa organizēšanā (jaunu klientu apzināšana, klientu ievadīšana sistēmās, tirgus izpēte un pārdošanas iestrādņu sagatavošana nodaļas darbiniekiem);
  • Klientu pasūtījumu izpildes kvalitātes kontrole un piegādes fakta;
  • Sazināšanās ar klientu problēmu un reklamāciju gadījumu risināšanā;
  • Preču pasūtījuma izsekošana no pasūtījuma, komplektācijas līdz izpildei;
  • Dažādu veida atskaišu, dokumentu sagatavošana.

Prasības:

  • Pieredze pārdošanas asistenta vai līdzvērtīgā amatā;
  • Interese par pārdošanu un klientu apkalpošanu vai arī interese turpināt karjeru šajā jomā;
  • Teicamas komunikācijas, prezentācijas un argumentācijas prasmes;
  • Spēja strādāt komandā un sniegt efektīvu atbalstu pārdošanas nodaļai;
  • Spēja plānot prioritātes un darba uzdevumus atbilstoši pieprasījumiem;
  • Ļoti labas prasme darbā ar datoru (MS Office, MS Excel) un prasme strādāt ar biroja tehniku;
  • Visma Horizon programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Labas latviešu un krievu valodu prasmes, vēlama angļu valodas prasme.

Uzņēmums piedāvā

  • Iespēju strādāt stabilā un progresīvā uzņēmumā, kas ir orientēts uz attīstību;
  • Profesionālas komandas atbalstu, apmācības darba uzsākšanas periodā;
  • Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
  • Bāzes algu pēc pārbaudes laika beigām balstoties uz esošo pieredzi sākot ar 1500 EUR Bruto plus bonusu sistēmu no pārdošanas rezultātiem;
  • Sociālās garantijas, pēc nostrādātiem sešiem mēnešiem veselības apdrošināšanas polisi;
  • Darbam nepieciešamos instrumentus (dators, telefons);
  • Darba vietu Rīgā, darba laiku darba dienās 8:30-17:30.

 CV sūtīt uz SIA I-Work Group, elina.smite@i-work.lv, tālrunis uzziņām: 26603582