Sazinieties ar mums

Ziņa nosūtīta

Paldies, mēs ar jums sazināsimies pēc iespējas ātrāk.

Vakanču paziņojumi

Saņemiet paziņojumus par augstākās kvalitātes darba piedāvājumiem savā jomā

Mani interesē:

Ziņa nosūtīta

Paldies, mēs jūs informēsim par jaunākajām iespējām darba tirgū.

I-Work Group klients

Iepirkumu un loģistikas nodaļas vadītājs/-a

€ 3,000-4,000

11.11.2025.

Personīgā informācija

CV*

Atļautie failu formāti: PDF, DOC, DOCX, JPG un PNG

Motivācijas vēstule

Atļautie failu formāti: PDF, DOC, DOCX, JPG un PNG

Pieteikums nosūtīts

Paldies. Jūsu pieteikums ir reģistrēts. Mēs ar Jums vēlāk sazināsimies.

I-Work Group klients

11.11.2025.

Iepirkumu un loģistikas nodaļas vadītājs/-a

€ 3,000-4,000

Pilnas slodzes

Rīga, Latvija

Hibrīda

Pilnas slodzes

Rīga, Latvija

Hibrīda

Apraksts

Uzņēmums

I-Work Group klients ir starptautisks uzņēmums mežsaimniecības un kokapstrādes tehnikas nozarē, kas nodrošina efektīvu, drošu un nepārtrauktu tehnikas darbību klientiem visā Eiropā. Saistībā ar uzņēmuma straujo attīstību tiek meklēts/-a

Iepirkumu un loģistikas nodaļas vadītājs/-a

Galvenie pienākumi:

  • vadīt un koordinēt iepirkumu un loģistikas nodaļas darbu;
  • plānot un nodrošināt preču iepirkumus no ārvalstu un vietējiem piegādātājiem;
  • organizēt piegādes, transportēšanu un krājumu pārraudzību;
  • veidot un uzturēt sadarbību ar piegādātājiem un ārpakalpojumu sniedzējiem;
  • pēc nepieciešamības izvērtēt un piesaistīt jaunus piegādātājus;
  • sekot līdzi tirgus tendencēm, analizēt piegādes ķēdes efektivitāti un optimizēt izmaksas;
  • nodrošināt datu precizitāti Monitor ERP sistēmā;
  • sekot līdzi nodaļas veiktspējas rādītājiem (KPI) un nodrošināt to sasniegšanu;
  • esošo procesu analīze un nepieciešamo uzlabojumu veikšana.

Prasības kandidātiem:

  • vismaz 3 gadu pieredze iepirkumu un/vai loģistikas procesu vadībā metālapstrādes, mašīnbūves vai lauksaimniecības tehnikas tirdzniecības nozarē;
  • pieredze komandas vadībā;
  • augstākā izglītība inženierzinātnēs vai loģistikā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • pieredze darbā ar CRM vai ERP sistēmām (pieredze darbā ar Monitor ERP sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • pieredze pārmaiņu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • teicamas latviešu valodas prasmes un labas angļu valodas zināšanas (saziņai ar ārvalstu piegādātājiem);
  • analītiska un stratēģiska domāšana, spēja pieņemt pārdomātus lēmumus;
  • teicamas organizatora un komandas vadītāja prasmes.

Uzņēmums piedāvā:

  • darbu stabilā un augošā starptautiskā uzņēmumā;
  • motivējošu atalgojumu 3000 – 4000 EUR bruto apmērā, kas atkarīgs no pieredzes un kvalifikācijas;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un negadījumu apdrošināšanu no pirmās darba dienas;
  • komandas saliedēšanās pasākumus;
  • iespēju strādāt hibrīda darba režīmā pēc pārbaudes laika;
  • draudzīgu un atbalstošu kolektīvu un mūsdienīgu darba vidi.

Kļūsti par daļu no nozares profesionāļu komandas! Sūti savu CV uz anete.mazure@i-work.lv vai zvani, ja ir jautājumi: +371 26252056. Sazināsimies ar otrās kārtas kandidātiem.