I-Work klients ir viens no vadošiem iepakojuma tirdzniecības uzņēmumiem Latvijā, kas darbojas jau kopš 1996. gada. Uzņēmumam ir vairākas filiāles gan Latvijā, gan ārpus Latvijas un uzņēmuma gada apgrozījums ir 11. milj. EUR. Uzņēmuma darbībai attīstoties, aicinām komandā
Iepirkumu speciālistu/-i
Darba pienākumi:
- Plānot un organizēt iepirkumu procesu, izvērtējot un noformējot preču pasūtījumus piegādātājiem;
- Veikt noliktavas atlikumu analīzi un nodrošināt nodaļas un filiāles ar optimālo preču daudzumu;
- Uzturēt ilgtermiņa sadarbību ar piegādātājiem un nodrošināt nepārtrauktu nepieciešamo materiālu piegādi;
- Veikt pasūtījuma aprēķinus, organizēt to izvietošanu piegādātājiem un kontrolēt to izpildi;
- Piesaistīt uzņēmumam jaunus piegādātājus un veicināt jaunu produktu attīstību;
- Veikt starptautisku tirgus analīzi un konkurentu izpēti;
- Aktīvi piedalīties uzņēmuma attīstības projektu izstrādē, kas ietver atskaišu veidošanu kā arī dalību apmācībās un sapulcēs.
Galvenās prasības:
- Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas;
- Iepriekšēja pieredze iepirkumu, sagādes un/vai loģistikas jomā;
- Vidējā vai augstākā izglītība;
- Labas datorprasmes (MS Office);
- Ļoti labas komunikācijas prasmes un spēja argumentēt savu viedokli;
- Augsta atbildības sajūta un precizitāte;
- B kategorijas autovadītāja apliecība;
- Pozitīva attieksme pret darbu un spēja darboties komandā.
Uzņēmums piedāvā:
- Iespēju strādāt stabilā un progresīvā uzņēmumā, kas ir orientēts uz attīstību;
- Profesionālas komandas atbalstu, apmācības darba uzsākšanas periodā;
- Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
- Atalgojumu robežās 1700 – 2000 EUR bruto;
- Sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi;
- Darbam nepieciešamos instrumentus (dators, telefons);
- Darba vietu Rīgā, darba laiku darba dienās 8:30-17:30.
CV sūtīt uz SIA I-Work Group, elina.smite@i-work.lv, tālrunis uzziņām: 26603582