I-Work klients- viens no pasaules vadošajiem uzņēmumiem, kura filiāles atrodas gan Latvijā, gan ārpus tās, uzņēmumam attīstoties, aicina savā komandā

Biroja vadītāju

Galvenie darba pienākumi:

  • Ikdienas biroja darba organizēšana;
  • Iepirkumu un ikdienas sagādes jautājumu un organizatorisku jautājumu koordinēšana;
  • Aktīva asistēšana uzņēmuma vadībai ikdienas darba procesos;
  • Dažādu dokumentu un līgumu sagatavošana, kā arī sadarbība ar uzņēmuma sadarbības partneriem un piegādātājiem;
  • Rēķinu sagatavošana un reģistrēšana uzņēmuma sistēmās;
  • telefona zvanu koordinēšana;
  • Lietvedības darba organizēšana un atbalsta sniegšana citu nodaļu vadītājiem.

Prasības:

  • Darba pieredze biroja vadītāja/-as vai asistenta/-es vai citā līdzvērtīgā amata pozīcijā;
  • Labas datorprasmes MS Office un MS Excel;
  • Teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodu prasmes;
  • Precizitāte, loģiskā domāšana, atbildīga attieksme pret darbu;
  • Spēja ātri uztvert informāciju, patstāvīgi pieņemt lēmumus un plānot savu laiku;
  • Teicamas saskarsmes un sadarbības prasmes;
  • Labas organizatoriskās spējas un spēja strādāt vienotā komandā;
  • Iniciatīva, enerģiskums un stresa noturība.

Uzņēmums piedāvā:

  • Darbu starptautiskā uzņēmumā;
  • Atalgojumu atbilstoši iegūtajai pieredze un kompetencēm robežās 1200 - 1500 EUR bruto;
  • Izaugsmes iespējas;
  • Komandas atbalstu, apmācības darba uzsākšanas periodā;
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • Ēdināšanu uzņēmumā;
  • Kursus un apmācības;
  • Draudzīgu kolektīvu.

 CV sūtīt uz SIA I-Work Group, elina.smite@i-work.lv, tālrunis uzziņām: 26603582