I-Work klients ir elektronikas vairumtirdzniecības uzņēmums. Sakarā ar apjomu palielināšanos, aicinām komandai pievienoties

Importa nodaļas vadītāju,

kas nodarbosies ar importa nodaļas attīstīšanu un piegāžu veicināšanu.

Īss ieskats Tavā ikdienā un pienākumos:

  • Pārrunas ar piegādātājiem par sadarbības nosacījumiem;
  • Regulāra, mērķtiecīga jaunu piegādātāju piesaiste uzrunāšana, piedāvājuma izveidošana, dalība izstādēs un konferencēs (e-pastā, telefoniski, klātienē);
  • Būt gatavam komandējumiem ar mērķi satikt gan piegādātājus, gan ražotājus;
  • Tirgus cenu un patēriņa tendenču analīze;
  • Komandas vadīšana, koordinēšana;
  • Iekšējus iepirkumu procesu, procedūru veidošana;
  • Atskaišu veidošana;
  • Pārdošanas plānu izstrāde un izpilde.

No Tevis sagaidām:

  • Vēlmi strādāt importa nodaļas vadītāja/-s amatā;
  • Ļoti labas angļu un krievu valodu prasme;
  • Labi attīstīta loģiskā domāšana, strukturētība, spēja risināt nestandarta situācijas un problēmas;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, azartiska pieeja darbam;
  • Amatam atbilstoša izglītību, labas prasmes darbā ar datoru MS Office;
  • Pieredze darbā ar klientiem, piemēram, loģistikas, tirdzniecības nozarē vai korporatīvo klientu departamentā u.c.;
  • Darba sparu, azartisku pieeju darbam un apņēmību;
  • Vēlmi strādāt dinamiskā vidē un ceļot;
  • Gatavību izaicinājumiem.

Mēs piedāvājam:

  • Vērtīgu pieredzi un atbildīgu darbu starptautiska līmeņa uzņēmumā;
  • Starptautiska līmeņa stabilu atalgojumu virs vidējā nozarē (robežās EUR 1400 – 2800);
  • Labus darba apstākļus un ērtu biroju Rīgas centrā;
  • Profesionālu un pozitīvu kolektīvu;

Ja esi motivēts, sūti savu aktuālo CV uz e-pastu sabine.dzirkale@i-work.lv SIA I-Work Group, Tērbatas ielā 32, Rīgā, LV-1011, tālrunis uzziņām: 25667789