I-Work klients ir jauns un perspektīvs uzņēmums, kas piedāvā īstermiņa un ilgtermiņa automašīnu nomu Eiropā, aicina savā komandā

Administratoru/-i – klientu apkalpošanas speciālistu/-i

Galvenie darba pienākumi:

  • Laipna klientu sagaidīšana un izcila apkalpošana atbilstoši uzņēmuma biznesa procesiem;
  • Automašīnu nodošana un saņemšana no klienta, rūpīga auto apsekošana;
  • Ikdienas biroja darba nodrošināšana un organizēšana;
  • Ienākošās, izejošās dokumentu plūsmas apstrāde;
  • Korespondences organizēšana, atbildēšana uz e pastiem un telefona zvaniem;
  • Regulāra, laicīga un precīza informācijas atjaunošana datu bāzēs;
  • Kvalitatīva rezervāciju izveidošana, līgumu, rēķinu sagatavošana un apstrāde;
  • Darbs ar skaidras un bezskaidras naudas norēķiniem.

Prasības:

  • Darba pieredzi līdzvērtīgā amata pozīcijā;
  • Priekšroka pieredzei vai zināšanām auto jomā;
  • Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas prasmes;
  • Prasme darbā ar MS Office pieredzējuša lietotāja līmenī;
  • Vēlama pieredze vai izpratne darbā ar CRM un biroja tehniku;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta, labas manieres un analītiska domāšana;
  • Spēja strādāt ātri un noteikt prioritātes
  • Degsme, Iniciatīva un vēlme sasniegt augstus rezultātus;
  • Ļoti labas saskarsmes un sadarbības prasmes;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme vadīt auto.

Uzņēmums piedāvā

  • Darbu jaunā un strauji augošā uzņēmumā;
  • Atsaucīgu, draudzīgu, pozitīvu un profesionālu komandu;
  • Apmācības un karjeras izaugsmes iespējas;
  • Darbu komfortablā birojā Rīgas centrā;
  • Darbu pēc maiņu grafika;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu (sākot no 800, EUR Neto) un motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem mērķiem;
  • Darba nepieciešamos tehniskos u.c. darba līdzekļus.

CV un Motivācijas vēstuli sūtīt uz SIA “I-Work Group”, Tērbatas iela, 32, Rīga, LV-1011, e-pats: ilze.boitmane@i-work.lv, tālrunis uzziņām: 26468860